Rialachas agus Riarachán

Gearáin, Tuairimí & Aiseolas Custaiméirí

Féach ar ár Straitéis agus Cairt Seirbhíse do Chustaiméirí (pdf) le do thoil nó lean na treoracha thíos:

1) Gearáin Fhoirmiúla:

Más mian leat gearán foirmiúil a dhéanamh is iad seo a leanas na sonraí teagmhála:

An Stiúrthóireacht Seirbhísí Corparáideacha,
Comhairle Contae Chorcaí,
Urlár 14,
Halla an Chontae,
Bóthar Charraig Ruacháin,
Corcaigh,
T12 R2NC.

R-phost: customercare@corkcoco.ie

 

2) Achomharc a dhéanamh don Ombudsman:

Tá súil againn go raibh tú in ann réiteach sásúil a fháil ar an ngearán a rinne tú. Mura bhfuil tú sásta leis an bhfreagra a fuair tú uainn, is féidir leat teagmháil a dhéanamh le hOifig an Ombudsman. Tá seirbhís an Ombudsman cothrom, neamhspleách agus éasca a úsáid.

Tá treoracha maidir le gearán a dhéanamh leis an Ombudsman le fáil sa rannóg ‘Gearán a dhéanamh’ ar an suíomh gréasáin www.ombudsman.ie.

Is iad seo a leanas sonraí teagmhála an Ombudsman:

Seoladh: Oifig an Ombudsman, 6 Ardán Phort an Iarla, Baile Átha Cliath, D02 W773.

Guthán: (01) 639 5600.